12:38 | چهارشنبه 2 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جنگ تجاری چین و آمریکا

اروپا بزرگ‌ترین ریسک بر سر راه اقتصاد جهانی است!
پایگاه خبری راد: دویچه بانک در گزارشی اعلام کرد بزرگترین ریسک بر سر راه اقتصاد جهانی از اروپا سرچشمه می‌گیرد.
بازگشت دلار به روند صعودی
پایگاه خبری راد: با انتشار آمار جدید از وضعیت مطلوب نرخ تورم در آمریکا، ارزش دلار در برابر همتایانش تقویت شد.
بهترین و بدترین بورس متعلق به کدام کشورها بود؟
پایگاه خبری راد: هر چند که بازارهای مالی جهان در سال گذشته بدترین عملکرد یک دهه اخیر خود را به ثبت رساندند، اما عملکرد برخی از آن‌ها بهتر و برخی بدتر از متوسط جهانی بود.
رشد چشمگیر دلار در بازارهای جهانی!
پایگاه خبری راد: دلار در بازار معاملات آسیایی روز دوشنبه تحت تاثیر تداوم نگرانی سرمایه‌گذاران در خصوص افزایش تنش‌های تجاری میان آمریکا و چین و همچنین کاهش رشد اقتصاد جهانی، در برابر سایر ارزهای بزرگ جهان رشد صعودی را تجربه کرد.
شیب نزولی رشد اقتصادی چین
پایگاه خبری راد: رشد اقتصادی چین در سال آینده میلادی تحت‌تاثیر جنگ تجاری با آمریکا و تنش‌های سیاسی و تجاری در جهان با ۰.۳ درصد کاهش، به ۶.۳ درصد خواهد رسید.
کاهش قیمت خودروهای تسلا !
پایگاه خبری راد: شرکت تسلاموتورز به منظور کاهش تبعات منفی جنگ تجاری چین و آمریکا اعلام کرده که قصد دارد قیمت خودروهای برقی خود را در بازار چین کاهش دهد.
اسپیکرهای هوشمند آمازون قربانی جنگ تجاری آمریکا و چین نیستند
پایگاه خبری راد: آمازون مدعی شده است که افزایش تعرفه‌های واردات از چین به آمریکا تاثیر چندانی بر روی بازار اسپیکرهای هوشمند آمازون نگذاشته است.
افزایش تولید خودرو در آمریکا، حربه فولکس واگن در جنگ تجاری
پایگاه خبری راد: هربرت دیاس، مدیرعامل شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی از تلاش این خودروساز آلمانی برای افزایش تولید خودرو در خاک ایالات متحده آمریکا خبر داده است.
بانک مرکزی چین برای نجات یوان دست به کار شد
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی چین اعلام کرد اقدامات لازم برای بازگرداندن ثبات به یوان را انجام خواهد داد و میزان ذخیره ارزی مورد نیاز برای تمدید و صدور مجوز فعالیت صرافی‌ها را هم افزایش می‌دهد.
طلا در مسیر سقوط بیشتر قیمت
پایگاه خبری راد: بهای معاملات طلا روز جمعه که دلار در برابر ارزهای عمده سقوط کرد، افزایش یافت.
کدام ارزها بیشترین آسیب‌پذیری را از جنگ تجاری دارند؟
پایگاه خبری راد: فرانک سوئیس و واحدهای پولی کشورهای شمال اروپا بیشترین آسیب‌پذیری را از جنگ تجاری آمریکا با شرکای بزرگ این کشور خواهند داشت.
محصولات تکنولوژی آمریکایی قربانی جنگ تجاری چین و آمریکا می‌شوند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران بر این باورند که قانون افزایش تعرفه واردات محصولات چینی به آمریکا می‌تواند بر روی ساعت و گجت‌های هوشمند همچون اپل واچ تاثیرات منفی زیادی بگذارد.
شیائومی وارد بازار آمریکا می‌ شود!
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات شرکت چینی شیائومی به تازگی درباره بهبود شرایط موجود و ورود این شرکت چینی به بازار ایالات متحده آمریکا ابراز امیدواری کرده است.
زورآزمایی طلا برای شکستن مرز ۱۳۵۰ دلار
پایگاه خبری راد: قیمت طلا اوایل روز چهارشنبه که شاخص دلار سقوط کرد و تشدید تنش‌های ژئوپلتیکی تقاضا برای خرید این فلز زرد به عنوان دارایی مطمئن را افزایش داد، به بالاترین قیمت حدود یک هفته گذشته سقوط کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد